onsdag 24. november 2010

Første eksamen som masterstudent!

Og slik lyder herrens ord! Neida men slik lyder eksamensteksten:

Ta utgangspunkt i det fenomenet du har analysert i studieoppgave 1. Gjør en videre analyse av det samme fenomenet i forhold til teorien som "suffering" slik den er presentert av Morse (2001).

Ta det helt med ro - er ikke overbegeistret over eksamensoppgaven - men jeg håper jeg blir fornøyd når oppgaven er ferdig! 

Jeg har vært flink i dag - har studert teorien til Morse nøye, og nå er jeg i gang med skriveprosessen. Omfanget er på bare 1500 ord, så må begrense meg ganske kraftig i alt jeg vil ha med. 

Jeg har faktisk vært på spinning i dag. Faen jeg er god. 

Wish me good luck! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

det hørtes jo enkelt ut.....

lykke lykke til.

mamma

Anonym sa...

lykke til med Master oppgaven Den klarer du nok klem fra mor