søndag 7. november 2010

Utfordring nr 2

Skulle jo egentlig ta den i går men da var jeg frøken effektiv, helt ti jeg ble frøken akutt sosial og dro ut. Storkoste meg i gårkveld etter en hard dag i lesekroken!

Utfordring nr 2 går ut på å vise vesken min og innholdet, så here goes:

Min veske er fra Morris, den har både hemper så man kan ha den på armen, men også en den lange reimen slik at man kan den slik at den henger på hoftekommen, veldig praktisk. Svart - enkel slik jeg vil ha en dagligdags veske.  


I min veske har jeg altså penalet mitt, to lipglosser, id kort, pengbok, kortmappe, en pakke lakerol drops, busskort og avtaleboken min - den hadde jeg vel ikke klart meg uten. Nesten hele mitt liv er i den! 



Nå skal jeg spise digg frokost og begynne med enda mer skolearbeid! 


Ingen kommentarer: