tirsdag 1. juli 2008

Barnevakt!

I det siste har det ikke skjedd så mye nytt, det går for det meste i jobbing. Det er igrunn kjempekoselig å jobbe igjen siden det som regel blir så sjeldent når man går på skole, og ikke minst er sommervikarene kjempekoselig! 

I dag har jeg sittet barnevakt for min søte lillebror Sebastian, vi har kost oss kjempemasse med film, boller og brus! Vi har vært å lekt på lekeplassen med noen søte kattunger og gravd i sanden! Må si at jeg har min medfølelse til de som arbeider i barnehage, de må ha en enorm tålmodighet til å arbeide med barn i mengder, når det faktisk er tungt bare å holde styr med ett. Men morro er det. 

Ellers er jeg i det siste blitt hekta på Greys Anatomy! Jeg har ikke hatt tilgang eller mulighet til å se det på tv, så her en dag jeg kjedet meg fælt så kjøpte jeg sesong 1, jeg hadde hele dagen fri så jeg så alt med en gang! Så nå iløpet av kort tid har jeg de som er ute på markedet! Hærlig. 


Ingen kommentarer: