søndag 20. juli 2008

Saltdal


Siden sist har det faktisk skjedd litt av hvert! Jeg har blandt annet kjøpt meg min aller første bil! En opel vectra 2001 modell! Den er nydelig! Jeg og min kjære samboer kjørte fra Bergen fredag 18 juli klokken fire! Når jeg var lita ferierte jeg mye på Sømna siden pappa bodde der, og er jo født i Brønnøysund, så vi bestemte oss for å kjøre kystriksveien. Det var kanonrart å se steder jeg ikke har sett på mange mange år, det var fint lite som faktisk hadde forandra seg. Nå er jeg hjemme i Saltdalen, vi brukte 17 timer på turen fra Bergen til Saltdal! 

Siden vi kom hjem har vi slappa mye av, preika med mamma, spist grillmat, vært på krigskirkegården, på bygdetunet og gått opp til trimkassa! I morgen stikker vi til Beiarn på hytten til mine kjære besteforeldre! Gleder meg!

Her kommer noen bilder fra turen oppover og litt fra saltdalen:)








Ingen kommentarer: