onsdag 2. juli 2008

Voss

I dag lå jeg lenge og sov, og dagen begynte veldig slappt, trodde ikke det skulle bli en gøy dag i det hele tatt, men så feil man man ta. Av alle ting foreslo jeg til min kjære "hva med en tur til Voss", i det sekundet jeg sa det hørtes det bare rart ut, hvem drar til Voss på dagstur. Vi tydeligvis. 

Så vi satte oss i bilen og kjørte mot Voss, det var igrunn mye lengre enn det jeg hadde forestillt meg, men etter en times tid med vakker natur var vi fremme på Voss. Siden det var rundt middagstider bestemte vi oss for å spise på Fleishers hotell, det var rett å slett vanvittig deilig mat og fin utsikt og hyggelig betjening. Så dro vi på amfi senteret på Voss, det var ikke store greierne, tok en 45 min å gå gjennom butikkene nøye, og det er ikke
 mye til å være et kjøpesenter! Men shoppe fikk jeg uansett til. 

I dag har jeg rett å slett hatt følelsen av å være på ferie, det er mye jobbing for tiden så selv om det er ferie fra skolen kjennes det ikke ut som ferie, men  det skal ikke så mye til, en liten biltur til Voss faktisk! 

Ingen kommentarer: