fredag 4. juli 2008

En helg med fri!

I hele denne helgen har jeg fri, deilig hærlig fri. I dag mens jeg gikk på jobb gledet jeg meg til arbeidsdagen skulle være over og jeg skulle sette meg i bilen og ha fri, men ble ikke helt slik. Jeg har nå hatt fri i 7 timer og jeg er nesten lei allerede. Så i morgen har jeg planer om å gå en tur, på fløyen tenkte jeg faktisk. Så nå driver jeg å leser på nett på kart og greier slik at vi unngår en avisoverskrift med " savnet 20 åring på fløyfjellet i bergen, meget uerfaren på fjellet " 

Vel så som så, tenker at e må dra litt tidlig for å unngå at det blir 30 grader der oppe, for da kommer avis overskriften til å stå "20 åring gikk uforberedt på fjellet, ble dehydrert og ble hentet av ambulansen". Vel får håpe jeg er disiplinert nok til å komme meg opp tidlig nok slik at jeg ikke blir sittende inne i denne varmen, for blir det like varmt er det praktisk umulig å være ute, det er vondt. 

I skrivende stund er det 4 juli, det vil si: 

-8 dager til min kjære søster Maria kommer
- 11 dager til lønning
- 16 dager til jeg kjører turen nordover 


Selv om det er svinevarmt er det ikke å benekte at sommer er deilig!! 

Ingen kommentarer: