torsdag 24. juli 2008

Morgenkåpesliting




Ja den er på det høyeste her i gården iallefall! Min kjære søster Maria har nå sittet i morgenkåpen i to dager og må faktisk si at jeg er fasinert av denne livstilen hun fører! Min noe spesielle lillesøster har nå i godt over et år ikke spist et jævla godteri og ikke drukket brus (noe jeg ikke helt forstår) men hun rører minimalt på seg fysisk, så derfor gjør hun det sånn, for å slippe å røre på seg, fasinerende fasinerende!! 

Maria er generellt en ganske fasinerende person i all sin prakt! Og herregud det er deilig å være hjemme og se latskapen i levende livet! Føler meg sprek bare av å gidde å dra på butikken! Men det er heldigvis mer enn bare latskap hun er også vanvittig gøy å være sammen med også! Maria er faktisk en av de jeg savner mest når jeg er i Bergen!! 

Ingen kommentarer: