onsdag 25. juni 2008

Dramatisk hårdag!

I dag startet jeg dagen min med en god dose dramatikk. Jeg leste i et blad om hvordan kan kunne få krøller uten krølletang, siden jeg har klart å ødelagt min, og for å utføre dette trikset måtte jeg ha en rund kam og en hårføner og da satte jeg i gang! Jeg delte opp håret, fant ut at det var lurt å begynne med underhåret, så tok en del av underhåret og rullet håret inn i kammen og fønet i vei, da jeg skulle prøve å rulle ut håret gikk det ikke, det satt bom fast, så jeg prøvde alt. I to timer stod jeg forran speilet, tårene trillet og håret ble bare verre og verre, til slutt måtte jeg klippe det av, så en del av håret mitt er ganske mye kortere enn resten. 

Så etter noen timer med å se meg selv i speilet og forsøk på å få håret til å se normalt ut satte jeg meg i bilen og dro til lagunen for å se om humøret kanskje økte med litt shopping, og joda det fungerte greit det. Så kom jeg hjem og jeg fikk se et bilde av anja som også gjorde meg i godt humør!:) Så når min kjære kom hjem så han håret og vi ble enig om hairextenstions visst jeg noen gang skal kunne gå med håret løst.. så i morgen drar jeg til frisøren for å bestille time til extensions. 

Ingen kommentarer: