mandag 16. juni 2008

Sommerferie!

Nå!!! har jeg endelig sommerferie, og jeg har faktisk fått følelsen av sommerferie også! Det kjennes vanvittig deilig ut! Jeg er nå ferdig med mitt første år på sykepleien (klapp på skulderen til meg) og jeg har nå noen dager fri før jeg skal begynne å jobbe for fullt! 

Ellers nytt siden sist, jeg har sett sex and the city filmen to ganger på kino, kommer garantert til å se den flere ganger også, første gangen fikk jeg faktisk helt seriøst tårer i øynene i begynnelsen, det var en opplevelse! 

På torsdag hadde vi klassefest/eksamensfest og det var jo bare vanvittig gøy, så gøy at jeg faktisk klarte å bruke hele 3000 ute på byen! Men for å forklare meg selv så kjøpte jeg faktisk tre flasker champagne på tigertiger, 5 mugger med øl på Hulen og shots og drinker osv osv. Sånn blir det når man tar på seg spanderbuksa! (som skal ligge ganske langt bak i skapet en stund) 

På kommende lørdag har Cathrine bursdag, så da skal jeg holde et lite bursdagsvors med litt mat, snacks og litt drinker, en liten bursdagsgave for ho, og så skal vi ut på byen en tur også (spanderbuksa skal ikke være med!! husk husk) 

Her er noen bilder fra den siste tiden: 







Ingen kommentarer: