torsdag 31. mars 2011

Litt øppdeit



Nå har jeg vært på skolen og hatt veiledning på mitt fokus i praksis - jeg er heldigivs på god vei! TJOHO! Og det er litt merkelig med tanke på hvor fjern jeg har vært den siste tiden. Nå har jeg litt mat i ovnen, mens jeg sitter her og moter meg litt opp til å fortsette med eksamen, den skal leveres i morgen kl 10.00, og så seinvakt før mulig en liten tur ut på byen, jeg vet ikke - må jo feire at jeg har levert eksamen må jeg ikke?

Lørdag rømmer jeg fra mitt lille kaos her i Oslo og stikker til Bergen hvor hærlig familie og gode venner venter. Jeg gleder meg bare ubeskrivelig masse. Jeg får sommerfugler i magen med tanken på å klemme Silje og Christel igjen! Og selvsagt min familie. Men venner er jo tross alt den familien man velger selv!

Elsk

1 kommentar:

Anonym sa...

hei høne.

kos deg i Bergen.

Mange klemmer.

mamma