søndag 20. mars 2011

Jeg skal til Bergen 2-6 april!

Jeg vurderte faktisk å reise til Riga alene på ferie. Men en tur til Bergen hvor jeg kan tilbringe tid i en nydelig by sammen med masse flotte mennesker fristet mer. Riga kommer muligens i mai eller juni. Bergen frister absolutt mer. 

 Jeg gleder meg voldtsomt til kvalitetstid sammen med Christel og Silje. De er definisjonen av fantastiske mennesker. Å sitte til langt på natta å prate fra alt til mannebein til hvordan vi skal revolusjonere sykepleien ser jeg virkelig frem til. 



Jeg ser også frem til å se hvor mye Amanda har vokst siden sist, om hun er like skeptisk til meg i begynnelsen som hun var sist. Hun er så nydelig, og gleder meg til å holde og kose på henne igjen


... Og jeg ser frem til å bli sjarmert av min nydelige lillebror Sivert, et ubeskrivelig sjarmtroll som jeg gleder meg masse til å leke med på gulvet!



Og ikke minst gleder jeg meg til kvalitetstid sammen med Sebastian. Vi har nok et spesielt forhold siden jeg bodde der fra han var liten baby til jeg flyttet hit. Jeg hentet han ofte og tok han med på diverse aktiviteter. Forrige gang jeg var der så var han syk, så denne gangen håper jeg på kvalitetstid hvor jeg skal ta han med på alt mulig! 

Jeg gleder meg også til gode samtaler med pappa. Savner pappa veldig nå som jeg bor i Oslo. Vi har gode samtaler om alt mulig, spesielt morro er det å diskutere fag siden han også arbeider som fagkonsulent i helse bergen:) 

Jeg håper også å få treffe flere jeg gikk på skolen sammen med. Har veldig lyst å treffe Karianne og Janne som jeg var i India med, og Stine, ei fantastisk jente som jeg ikke har truffet siden jeg flyttet til Oslo (!!!), kunne igrunn tenkt meg til å treffe alle Betaniensøstrene. 

13 dager igjen 

Jeg trenger virkelig dette. Et lys i tunnellen. 

Ingen kommentarer: