tirsdag 15. mars 2011

Vel, velkjent overskrift det her: shopping.

Ja mamma jeg har fått stipend. Ehhe - dårlig unnskyldning. I dag etter skolen dro jeg først til Oslo City å kjøpte id mineralsminke, det har jeg ikke brukt på en stund, og huden min er blitt så stygg i mellomtiden, så må prøve å gå tilbake til det å se om det blir bedre. Etter dette dro jeg og en kompis - Martin til Ikea hvor jeg kjøpte blomsterpotter, blomster, lys, henger for sjalene mine og litt lagringsplass. Deretter dro vi til Smart Club hvor jeg kjøpte masse lavkarbo godter (OG DØTTE DET SMAKER GODT) og Greys Anatomy sesong 5 (for latterlige 149 kr). På elkjøp kjøpte jeg bølgetang. Har shoppet litt, men har hatt en kjempegøy ettermiddag! 


1 kommentar:

jannike sa...

EG LIKA det innlegget her;) du e sjønn!;)

og sant godteriet er GODT?:D