onsdag 23. mars 2011

Føtter og sånt

Som jeg har skrevet flere ganger, så falt jeg på fredag. I dag var jeg til legen siden smertene ikke var gått helt bort. Og har forstrukket leddbåndet mitt i ene siden, han sa at det var ganske "slarkete" fra før av, så dette var ikke rart, så jeg er sykemeldt til og med fredag, henvist til en tekniker for å finne noen løsninger, samtidig må jeg trene opp foten, så må begynne å trene anklene mine på balansebrett og forskjellige øvelser. Ikke akkurat hyggelig å høre "dette kommer til å skje igjen, og kanskje da river du de helt av, og da må du opereres" EHH. Men for all del, jeg har en fantastisk fastlege.

Møkk. Så nå skal jeg hente ut litt medisin som kan hjelpe litt, og så sutre litt til over foten og Altinn.

...og kanskje litt skolearbeid.
...i India fikk jeg svart neglakk på beina.. say no more. 



Have a nice day! 

Ingen kommentarer: