søndag 6. mars 2011

En superduperfin helg!

Jeg har hatt en fabelaktig helg. 

 Var hos Mariann som feiret bursdagen sin. Sjekk den kaka! Hyggelige folk og kjempekoselig kveld! 

I dag har jeg hatt en hærlig søndag, formen var faktisk ganske bra, men har vært flink å drukket masse vann. Jeg fikk ryddet og vasket rommet mitt. Jeg tok t-banen til Majorstua og spiste en deilig kyllingsalat på billabong cafe, før jeg tuslet til vigelandsparken og gikk lenge og bare så på flott kunst i det nydelige været. 

Nå skal jeg bare slappe av litt før jeg starter med litt skolearbeid. Skal planlegge den kommende uken, som ser ut til å bli temmelig heftig. 

Ha en videre god søndag! 

1 kommentar:

Mariann sa...

Naaaw :D fine bilda, også han Mongo <3 takk for en hyggelig kveld, neste gang bli det UT! (da e det bar bakke sånn at vi slæpp å tryn og frys i hjel;)