fredag 8. april 2011

Frivillige Amalie? Nei ikke på en slutty måte.

Jeg har hatt en fantastisk tur til Bergen. Jeg har kost meg masse med familie og gode venner. Jeg har kost meg så masse at jeg faktisk ikke har klart å knipse noe særlig med bilder. Desverre.

I fjor jul hadde jeg en fantastisk jul sammen med familien. I år vurderer jeg å gjøre noe annerledes. Mamma og mor - nå må dere holde dere fast.  Jeg vurderer sterkt å jobbe som frivillig i julen. Det er flere firma som spesialiserer seg på det, og tror det kan være en gøy og annerledes måte å feire jul på. Programmene jeg har tenkt på er et løve og medical program hvor man skal jobbe med små nydelige løvebebiser pluss praksis på sykehus, - dette prøver jeg da å få anja med på, men har en liten følelse på at hjertet hennes banker litt hardere for en jul nordpå. Et annet program er som sykepleier på et sykehus i Ghana, eller Sør-Afrika. Alt frister igrunn.

Og så kom jeg over denne sangen:


You only get one shot so make it count 
You might never get this moment again 
The clock is ticking down, it's the final round 
So tell me what it is thats stopping you now 
You never know unless you try 
You'll only regret, sitting wondering why 
You only get one shot so watch this moment go by 
when love's on the line 



.... og da ble jeg nesten helt overbevist. Det er jo ikke sikkert jeg får denne muligheten igjen. So why not? Vil man ha noe så må man nesten gjøre det som skal til for å få det slik. Og jeg kommer såå til å tenke "hva om" vist jeg ikke gjør det. 


Har snakka med sjefen min, og det er store muligheter for at det kan bli en ordnings. 


Spennende!



1 kommentar:

Anonym sa...

du er kronisk

mamma