mandag 11. april 2011

Klar for nye eventyr

I 2009 var jeg 2 mnd i India, en fantastisk tur som jeg aldri kommer til å glemme. Nå er det derimot et nytt eventyr som skal gjennomføres. Eller to, reiser faktisk til Budapest på mandag! Det andre er at jeg nå har meldt meg på en tur til Zimbabwe i julen, tre uker med frivillighetsarbeid. Jeg skal være med på et program som både omfatter sykepleiepraksis i form av klinikkarbeid samt noe løvearbeid, passe løvebabyer, gå tur med de, kose med de, trene og ri på elefanter, ri på hester på savannen og rett å slett bare kose meg. Min kjære Carolina skal også være med, så dette blir spennende! Flere har i etterkant meldt sin interesse, og forhåpentligvis blir vi kanskje enda flere som reiser sammen, det hadde jo vært kjempemorro!

Bare 3 India bilder for en liten trip down memory lane:

Å møte nye mennesker  

Å gi noe tilbake 

og en opplevelse for livet 


... Er bare noen av mange grunner til å reise på en slik tur! 


JEG GLEDER MEG! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er full av eventyr.

mamma