lørdag 19. desember 2009

Vinteren er nydelig

I går ettermiddag var jeg, Anja og Maria i Bodø. Jeg og Anja møtte Silje og Kristin på spiseriet for litt lunch/middag. Kjempekoselig å se de igjen! Håper virkelig på å få dratt til Bodø i romjulen for en fest. Ser de alt for sjeldent. Etter litt kom Bob - Marias kjæreste. Han skulle sitte på med oss innover til Røkland. Så fire dro vi tilbake. Føret var helt jævlig, så det tok sin tid. Var anspent som en stokk, så mamma masserte meg litt og jeg tok med et glass rødvin. Sloknet raskt etterpå.

I morges våknet jeg, stod opp og så ut stuvinduet. Og se hvor nydelig:


Hagen...

Elsker når snø dekker trærne på denne måten.. vinteren er virkelig nydelig


Klarte ikke å gå utenfor å ta bilde, det er 15 minus. I kveld skal vi ut på Fauske. Anja kommer hit i fire-halvfem tiden. Maria (min søster er en kommende frisør) skal ordne oss på håret før mamma suser oss til Fauske. Det er ca 6 mil herfra. Akkurat som i gamle dager. Jeyy.

Planer for kvelden?

Ingen kommentarer: