torsdag 17. desember 2009

God gæmmel mjusikk

Sov litt bedre i natt, men en varmovn godt plassert på gulvet. Når det er nesten 20 minusgrader ute, kjennes det også godt innen husets fire vegger. Men på morgenen våknet jeg av at jeg skalv av kulde. Da var det uansett på tide å komme seg og kjøre min nydelige lillesøster på jobb. Kom hjem og lagde meg en nydelig frokost. Min bestemor prøvde denne ketolysedietten for litt siden og hun hadde tilfeldigvis brød igjen, og det har jeg aldri prøvd. Og det var nydelig. Det skal jeg lage når jeg kommer tilbake til Bergen.

Etter det, var det litt sitting forran pcen, før jeg gikk bort til den andre sofagruppen, plasserte meg godt under et teppe og hørte på masse god og gammel musikk. Topp fem av de gode "gamle" i dag:

  1. Limp Bizkit - rollin
  2. Cascada - bad boy
  3. Vanessa Carlton - ordinary day
  4. Dj Shog - another world
  5. Children of bodom - hate me

Nå har jeg og maria henta mamma på jobb. Det må gjøres visst man vil ha bil her. Og nå sitter jeg å hører på god musikk og drikker et glass med deilig rødvin. Juleferien nytes.


Ingen kommentarer: