fredag 4. desember 2009

Ketose ketose ketosen

I India var det nærmest umulig, eller det var umulig å holde seg i ketose. Det er fordi det eneste man får servert til et måltid er karbohydrater. Men nå er jeg i Norges land og da er det betydeligere mye lettere. Både fordi jeg lager maten selv og jeg kan faktisk gå ut å kjøpe grønnsaker som ikke gir meg magetrøbbel. Man setter pris på slike små gleder i livet etter 2 mnd med masse begrensninger. Var forressten på vekten, og på 2 mnd har jeg faktisk bare lagt på meg litt over 2 kg. Og det er lite ifht til det jeg hadde forstilt meg. Jeg har aldri drukket så mye brus , spist så mye kjeks og spist annen karbohydratmat. Så jeg er fornøyd. Jeg har vært blakk i et par dager nå, som en kirkerotte som mamma sier. I går fikk jeg et par hundrelapper av en venninne, så da kunne jeg endelig spise et normalt måltid (har spist egg til alle måltider i to dager). Så i går fylte jeg hyllen min med grønnsaker og frysen med litt fisk og kylling. Det var deilig. Tror dette skal vare en stund iallefall. Jeg startet tilbake på dietten, og ser virkelig fremover.


mm mm grønnsaker er nam!


Onsdag var jeg i ketose igjen. Og det fikk jeg bekreftet ved bruk at ketostixene. Det er urinstrimmel jeg bruker for å sjekke at jeg er på riktig spor. Den var helt mørk lilla = ketose:D

En god støttespiller



I dag skal jeg se 2012 med Stine og Gøril på kino. Takk for gavekort på kino som gjør at jeg faktisk kan gjøre ting selv om jeg er uendelig blakk.


1 kommentar:

stine Elise sa...

Så flink du e!

Håpa på flere oppdateringa rundt dette, e jo helt fantastisk kor bra den kuren virka altså!