tirsdag 15. desember 2009

Jeg nyter stillheten

Jeg sov faktisk kjempegodt i natt, selv om det var på en oppblåsbar madrass. Det er rekreasjon å være her, skuldrene senkes og jeg nyter stillheten. Jeg stille meg i døren og man hører som regel ikke mange lyder. I Bergen er det alltid folk, alltid biler, alltid noe som skjer. Mange spør om meg om jeg kommer til å flytte nordover igjen etter endt utdannelse. Og jeg svarer klart nei. Det er fantastisk flott her, masse fine folk og fin natur, men det er alt for lite - for meg. Jeg skal nyte hver eneste dag. Gleder meg til en dag jeg skal ta med Silje, Christel og co opp hit. Litt bilder: (den mannlige leirfiguren lagde jeg en gang på skolen - hmmz, og kan skryte på meg at jeg også har laget den flotte sparegrisen med tigerpels på!)












Bor du hjemmefra?

Ingen kommentarer: