lørdag 5. desember 2009

Lille Øvregate

La meg tidlig i går, og det var deilig med en lang natt med søvn. Men jeg våkner allikvell hver eneste natt rundt klokken 4.00. Kanskje kroppen min enda er på Indiatid? Ikke vet jeg. Men håper det kommer seg snart. Til frokost spiste jeg en deilig omelett med sopp og baconost med litt agurk og tomat attåt. Og endelig en kopp med grønn te. Deilig. Etter lang frokost gjorde jeg faktisk noe svært så husmoraktig av meg, jeg vaska rommet mitt. Jeg er flyttet til Lille Øvregaten i Bergen (like ved fløybanen). Jeg har bodd her nå en liten uke og jeg trives særdeles godt. Folkene her virker kjempehyggelige og det funker hittil ganske godt å bo i samme bofellesskap med Cathrine. Jeg liker rommet mitt, fellesområdene og gaten. Det er så vakkert her. Nydeligste gaten i byen - uten tvil. Bare gamle trehus og brostein. Bilder kommer nok senere. Her er et par bilder av hybelen:








Her er da noen bilder av rommet mitt som jeg trives så godt i:) I dag skal jeg bare slappe av, kanskje få skrevet refleksjonsnotat? Får se. Kanskje gå ut å ta noen bilder av gaten? Får se hva dagen bringer=)

5 kommentarer:

Ella sa...

Så koselig du har det! Skikkelig fint!

Amalie sa...

takk for det:)

M.N sa...

Åh, ka fint da va!
og så har du hengt opp bilde mitt:D

Amalie sa...

Ja Maria, ditt bilde er selvfølgelig med!:) De fire småbildan skal også opp, men det må e gjør når e har hammer, det va igrunn vanskelig å bruk andre objekta for å hammer;)

Amalie sa...

.. men gjerne mal flerie bilda:D har enda litt meir plass:D