mandag 7. desember 2009

Mandag = veiedag!

Det første jeg gjør hver mandag er å gå på do, og så veie meg. Nedgang fra forrige mandag er 1.5 kg, og det må jeg jammen ta si meg fornøyd med. 1 kg igjen, så er jeg der jeg var før jeg reiste til India. Skal jeg nå mitt første store store delmål som er i juni må jeg gjennomsnittlig gå ned 600 gram i uken, og denne hjalp godt på. Men nå er jeg totalt 18.2 kg - hurra for det.

Min bibel


Møtte Silje på skolen og arbeidet med prosjektplanen. Enda en dag med ganske greit arbeid. Silje og jeg arbeider faktisk ganske godt sammen. Etter skolen suste hun meg opp til pappa. Etter litt kos med tvillingbabysøsken Amanda, gikk jeg å henta Sebastian i barnehagen. Vært der i hele ettermiddag og kost meg med alle mine kjære
småsøsken. Gikk en tur med tvillingene, og bakken opp til pappa og reidun er seig. Og med barnevogn som veier 13 kg (spurte reidun og pappa) og 2 stk tvillinger på ca 6 kg, kan man si det var tungt oppover der. Men god trim!


Et bilde fra tidligere i høst av meg og min supre lillebror Sebastian




Det er 10 dager til jeg er hjemme, jeg gleder gleder gleder gleder meg. Når jeg ser mamma, maria og oddvar igjen, da kan det godt henne tårene spretter litt. Skal du reise til noen i julen?

2 kommentarer:

Mariann sa...

Så flink du er! Jeg har veiedag på fredag nå, også veier jeg meg på kurs på torsdag. Jeg tok nettopp meg selv i å ha spist noe usunt/drittmat hver dag siden forrige veiing så nå gruer jeg meg til både torsdag og fredag!
Ååå, ja, på søndag er jeg hjemme hos mor og far igjen <3

Idun sa...

Kjempeflink;) Blir så imponert over å høre om folk som klarer gå ned så mykje i vekt! Lurte på en ting: Las om kuren på nettet (har tenkt på å begynne på den sjøl), og der sto det at ein blir plaga med dårlig ånde om ein går på ketolysekuren? Har du erfaring med dette?:P Og en ting til: Må ein ha dette kosthaldet resten av livet, dvs "aldri meir" ete brød osv...?