onsdag 7. juli 2010

Litt av dagens outfit og den nye jakken!

Jeg nyter denne fridagen til det fulle med avslapping, og nå skal jeg om ikke alt for lenge ut en tur å bare se litt i butikker. Hadde jeg hatt penger på kontoen ville jeg sikkert endt opp med ganske mye, men siden kontofonen stadig minner meg på hvor lite jeg har - blir det nok bare å gå rundt å se litt, kanskje prøve bare for å være slem med meg selv. Evnt ikke spise noe frem til mandag. Men det alternativet kan bli ganske ubehagelig.


Jeg likte ikke helt så mye detaljer på skuldrene til å begynne med! Men denne likte jeg! Litt enkle men fine!


Tenkte jeg bare skulle vise frem jakken jeg kjøpte i går, ja jeg vet at på det bildet litt av ansiktet mitt vises ser det ut som hodet mitt bare er plassert på overkroppen! Men men - er man glad for en ny jakke så er man glad!

Fin jakke sant?


2 kommentarer:

jannike sa...

åååå du e soo fin:) kjempefint outfit:)

Anonym sa...

AMALIE DU ER EVENTYRLIG DU HANDLER OG KOSER DEG OG DELER DINE OPPLEVELSER MED OSS ,VELDIG KOSELIG FORTSETT MED DET.HA EI FIN HELG