fredag 30. juli 2010

Countdown

I dag er det bare sånn 2.5 dag til jeg flytter - regnet med denne dagen. I går hadde jeg en fantastisk kveld med noen av verdens beste jenter - uten tvil. Startet kvelden med middag, kino og en kjapp drink. Skulle gjerne hatt flere dager på så si hade til de, men det er jo ikke hade for godt, bare for en stund. Heldigvis skal Carolina joine meg i Oslo om noen uker. Etter å ha klemt på Silje og Christel tuslet jeg hjem, og jeg gråt hele veien. Og kunne ikke la vær å tenke "hva i all verden er det jeg gjør? flytter fra denne byen med de fantastiske menneskene".



Carolina, Christel, Silje og jeg - siste dag sammen i Bergen.

1 kommentar:

silje sa...

ufff......trist... gikk fra dere med en stor klump i magen :(
Men vi sees jo snart- håper jeg.... Lykke til gulli og god tur :) masse gla i deg