torsdag 1. juli 2010

Dagens lavkarbo middag! ..Og litt shopping!

Jeg har hatt en vidunderlig dag! Jeg stod opp tidlig, spiste en deilig frokost og så kom Matheo, Nero og Silje å hentet meg. Gikk en fin tur rundt gamlehaugen eller kongehaugen eller noe sånt, kongens slott i Bergen - fint var det iallefall! Så dro vi en tur på lagunen kjøpesenter, vi kjøpte Atkins sjokolader til den store gullmedalje! Etter de kjøret meg hjem gikk jeg en liten tur på galleriet, og der er det tydeligvis umulig å komme tomveis fra! Jeg har også spist digg middag!

Dagens lavkarbomiddag: Stekt laks, stekte grønnsaker i en fløtesaus, avokado og brokkoli og bomkålgrateng! Kjempegodt!


Min kjære mamma hadde iallefall veldig rett i en ting. Jeg har alltid vært glad i shopping, og mammas ord når jeg begynte å få gode resultater på dietten "Du kommer til å shoppe deg gærn". Og jeg er sikkert godt på vei, mammaer har jo som regel rett! Men det er jo mye gøyere å shoppe når man ikke automatisk trenger å gå på de største størrelsene, man gir opp å prøve jeans når de kommer opp til knærne, når man får 5 stk pupper idet man presser en kjole på og når man får en rompe på størrelse med hele Asia! Så i dag var det litt mer shopping!



En rutete skjortetopp til 199,- og en svart lang cardigan til 99,- fra H&M. En svart jeanskortbukse fra Lindex til 99,- (salg), Bok fra Norli 129,- og Atkinssjokolader fra Kinsarvik frukt og grønt til 200,-


Huset ved moskeen! Er så spent!

Nydelige, deilige, hærlige sjokolader for dem som er på ketolysediett, eller annen lavkarbodiett!


I dag fikk jeg også klassebilde! Åh så rørt jeg ble! I dag er det bare 1 mnd til jeg flytter til Oslo, og 2 mnd til jeg begynner i en ny klasse! Er så spent!

Verdens beste klasse

Gode kjøp sant?

1 kommentar:

vibeke sa...

Det såg ut,men liker ikke laks..
Den boken har jeg ikke hørt om? hva handelr den om??

SV: Tusen takk for det...

Klem