fredag 16. juli 2010

Det var en gang ei jente som gikk til tannlegen!

...og tannlegen var så søt og snill! Det gikk igrunn fint med jenta som hadde utsatt tannlegebesøket i mange år. Og ifølge tannlegen så det ikke verst ut i munnen, med tanke på antall år et besøk til tannlegen var uaktuelt pga økonomi og diverse ubehageligheter med å være til tannlegen!

Jeg fikk tatt røntgen av tennene, og nerden som jeg er fikk jeg beskrevet hva de så etter og litt om tannens oppbygging - spennende! Slabbedasken av en kjeveortoped jeg hadde har slurvet når han tok av tannreguleringen min, så det er masse limrester på tennene mine, og de må nok fjernes før de gjør noen skade! "hva koster det"? Joda neste gang må jeg ut med 1500 kr for den slabbedasken av en kjeveortoped. Fuck! Men jeg må gjøre noe med det! Jeg har også fått en tannrens, høyt på tide! Spesielt siden jeg har streng på innsiden av tennene oppe og nede!

Men nå skal jeg snart gjøre meg klar for å gå på nattevakt!

Hejdå!

2 kommentarer:

Mariann sa...

fliiink jente ;) og kjiiiiipe penger!

Anonym sa...

Tommelen opp!