tirsdag 6. juli 2010

Den som intet leter - den finner!

Etter litt søvn etter en ganske fin nattevakt møtte jeg Silje og Matheo. Plan for dagen: Rosenkrantztårnet. Som ble oppført i 1560 årene. Silje var litt sjokkert at jeg ike hadde vært der enda jeg har bodd snart fire år i denne fantastiske byen!

Utsikt fra taket på Rosenkrantztårnet!

Jeg og Matheo utenfor tårnet! Den ungen er så hærlig!

Så ble det en liten tur innom Kinsarvik å kjøpte enda mer Atkins sjokolader. Disse er så gode! De er gode å ha når man trenger en kjapp matbit, eller man blir søtsugen!


mmm mm..


...og ja som overskriften sier. Den som intet leter - den finner. Jeg var igrunn ikke på jakt etter en ytterjakke, men den jeg kjøpte på Only er litt sær bak i ryggen og jeg føler meg litt som en ball. Silje prøvde så en jakke som jeg også syns var fin. Falt pladask for den og nå eier jeg da denne flotte jakken til 199,- fra Lene-V. Den var på 50%, så hurra for det! Silje kjøpte samme jakke i beige!

Godt slitne i beina satte vi oss på cafe Lido. Her kan man sitte å tegne på bordene, så det ble tegnet rumpeepler, hus, Amalie med store ører og ikke minst Amalie som brud! Her er da Silje sin versjon av meg som brud!


Jeg skal bære en nydelig kjole med rosa stjerner! Jeg skal ha et blått diadem i håret, som er farget rosa for å matche detaljene på kjolen, Jeg er også litt grønn, forhåpentligvis bare av nervøsitet? Men jeg har også noen fantastiske smukke øredobber i en litt gusjen grønn farge! What a bride! Å få meg gift blir vel ikke vanskelig?


Rett å slett en super dag! Hva har du gjort i dag?:)

3 kommentarer:

jannike sa...

lekker jakke, Amalie:)
blir nok ei flott brud ein dag;)

Anonym sa...

I’m no more positive where you’re getting your information and facts.
.. I would like to invest some time understanding
additional or perhaps identifying a lot more.
My web-site ... Genital Wart Cream

Anonym sa...

Perhaps you should generate changes for the web site title for you to something more attractive.
When i first made itself known yet 2 various other outcomes, even if there is a much better subject.
Yet some tips i desired I uncovered listed here.
Here is my homepage - Criminal Search