tirsdag 14. februar 2012

Slankekrigen uke 1

Anja 1 - Amalie 0.

Anja slo meg kraftig denne uken. Jeg har nok som hun sier spist for mye søtstoffer fra kaker, brus etc. Selv om alt er lavkarbo, er søtningstofer ikke godt for forbrenningen, selv om man er i ketose. Siden jeg tapte denne uken fant jeg ut at jeg måtte tra til. Jeg har derfor:

TRENT


Det er litt utrolig, men sant. Satt lenge å vurderte hvilket senter. Valget falt på studentidretten. Koster 800 kr frem til 14 august, de har et bredt utvalg på gruppetimer, og har flere kjente som trener der. Som kan dra meg med når det trengs. 


Jeg har de siste dagene vært max sløv, jeg har bare lyst å ligge i sengen å sove, se på tv eller ikke gjøre noe fornuftig. Treningen klarnet hodet litt. Målet er 3 ganger i uken, så fremst jeg ikke har en vilt travel uke, skal det være oppnåelig. 



Ingen kommentarer: