mandag 6. februar 2012

Monday morning! :D

God Morgen, det er mandag og jeg skal egentlig veie meg, men batteriet på vekta er ødelagt, visst ikke veier jeg rundt 33 kg, og det var da litt av en vektnedgang! I forrige uke og i helgen har jeg jobbet natt, så i går var jeg ikke så veldig trett, så måtte tvinge meg selv til å stå opp i dag morges.

Plan for dagen:


  • Husarbeid (er faktisk godt igang allerede)
  • Handle 
  • Skrive mer på oppgaven, forberede litt til foredrag til masterstudentene som går første året 
  • Muligens møte Pappa som er i byen i forbindelse med et kurs 

... og forhåpentligvis tilbringe litt tid ilamme Thomas, når man jobber natt får man ikke sett så masse til hverandre.

Ha en strålende dag!

1 kommentar:

Mariann sa...

Nei, så heldig du er! Jeg gikk tross alt opp til 146 kg ;) hadde forøvrig tidenes vektnedgang uka etter :P

god mandag! ;)