lørdag 4. februar 2012

Et lite hvisk i natten, og crazy krøller!

Hei - midt i natten.

Mens gubben ligger på soverommet å sover søtt, sitter jeg på stuen å er svært våken. Grunnen til det? Jo - jeg har jobbet natt siden tirsdag. Og jeg har sagt ja til en ekstravakt natt til søndag. Siden døgnrytmen er dårlig er det bare å go with the flow. Så jeg har sett litt sex and the city, og nå sitter jeg med fokus på masteroppgaven. Teori, teori og atter teori. MEN har kommet videre til et annet emne enn kjønnspesifikk sosialisering, nå er jeg igang med patriarkat og mannlig herredømme (litt gulp).

Det er kaldt i Oslo, og det trekker litt ved vinduet, har tent stearinlys overalt for å gjøre det hyggelig, men også for å varme litt! 

Og så over til noe helt annet! 


Jeg fikk tips av Silje om å ta et hårband på hodet og stappe håret nedi, carolina lærte meg det i Zimbabwe, men fikk det ikke helt til. Det ble derimot fint i går, da jeg gjorde det med vått hår. Men krøllene - ja jeg har krøllet har fra før av, nå er det bare litt mye. Men kan nok bli bra med riktig styling og produkter! 


Ingen kommentarer: