fredag 10. februar 2012

Forelesning og et kjøp alle studenter bør gjøre!

Heisann! I dag har jeg frem til nå hatt en kjempefin dag. Startet dagen med å holde foredrag om min masteroppgave og litt generell masteroppgaveskriving, dette var for et kull som til høsten skal starte med oppgaveskriving. Hyggelig å treffe igjen noen kjente fjes. Forelesningen gikk fint, og fikk tilbakemeldinger på at det falt i smak, og det er jo hyggelig.

Noe annet som er hyggelig var jeg fikk dette av min veileder som takk;

... en eske med småbiter med 70% sjokolade. PERFEKT for når man bare har lyst på noe søtt. Noe annet som var hyggelig er at jeg får visst lønn for forelesningen også! 


Etter dette dro jeg opp til Blindern for å henge med Carolina, som har operert kneet sitt. Koste oss med løvenes konge og mimring. MEN før jeg dro itl Carolina var jeg innom Akademika, hvor jeg gjorde et KUPP. Jeg sitter mye å leser og skriver, og leser litt mer, og det er så irriterende når boken ikke vil holde seg oppe. Så jeg kjøpte: 



Et KUPP




Ingen kommentarer: