mandag 6. februar 2012

Mandagskos: ferieplanlegging

I dag stod jeg opp tidlig - tidlig, startet med husarbeidet rundt 7.30, var så trett at jeg måtte ha meg noen timer med power napping. Har møtt Pappa og en kollega i på byporten for en kaffe, og nå har jeg og Thomas sittet under et pledd i sofaen og planlagt litt av ferien vår!

Det er enda en stund til, men det er faktisk "bare" 5 mnd, 26 dager og 17 timer til cruiset vårt går fra New Jersey! Gleder meg stort. 

Vi skal på 10 dagers cruise i karibien, med ca en-to dager i New York før cruiset og 7 dager etter cruiset. Dette blir en fantastisk ferie tror jeg! 



Vi har vel mer eller mindre bestemt oss for en Zip line - selvfølgelig visst jeg har gått såpass mye ned i vekt at jeg slipper å dø av bekymring for å ikke få meg noen sele eller rive ned hele zip line greierne! Dette er ikke sånn "adrenalin" tur, for det skal ta ca halvannen time, med flere stopp og utkikksplatformer!


Ellers er planen å henge på nydelige strender som dette. Siden Zip linen koster litt, valgte strender som noen andre aktiviteter, en annen er en hel dag på en ekskulsiv strand inkl litt shopping i hovedstaden på St.Marteen. Ting kan jo endre seg, men foreløpig er det planen. To litt dyre aktiviteter og to som ikke koster skjorta!


Ingen kommentarer: