mandag 5. mars 2012

Mandag - beste dagen i uka?

Det er mandag - det betyr en ny uke med nye muligheter. Jeg trenger en fin start på uka siden jeg har hatt en for å si det rett ut; en bedritten arbeidshelg. Enda kjedeligere er at det var en ekstra arbeidshelg, altså på frivillig. Det er noen dager jeg elsker å være sykepleier, andre dager - not so much.

MEN tilbake til mandagen! Den er her i dag, og jeg skal om et par timer ha forventingssamtale med første gjeng studenter jeg skal følge som praksislærer i ukene fremover. Jeg gleder meg. Dette blir utrolig spennende! Jeg har også booket meg på en treningstime - på tide spør du meg. Så jeg skal Zumba i kveld. Gleder meg. Håper det gir enda mer merlyst til å trene mer denne uka. Bør da klare å presse inn to økter til etter zumbatimen. Lov å håpe?

Mandag er etter min mening neste den beste dagen i uken - det er den dagen man overbeviser seg selv og faktisk tror at "denne uken skal jeg faktisk være så flink til både kosthold, trening, jobb, skole etc". Mandag er en ny start. På samme måte som nyttårsaften og et nytt skoleår!

Ha en riktig fin dag!

Har btw tatt på meg brillene for å virke mer streng og gammel for studentene, tror dere de går på den?


akkurat! 


Ingen kommentarer: