torsdag 8. mars 2012

Følelse: Lykke!

I dag har jeg vært fylt med en sånn lykkefølelse som gjør at man bare går å smiler hele tiden. Grunnen til det? Jeg blir så utrolig lykkelig av å ha den jobben jeg har nå. Jeg elsker å være praksislærer. Det utfordrer meg i en positiv retning. Jeg liker meg godt å sykehus også, men lykkefølelsen øker nok hakk når man slipper en del av det stresset, og man slipper å gå hjem lei seg, utslitt og/eller frustert.

Man vet en jobb er riktig når man går forbi 4 busstopp når man egentlig skulle ha stoppet på første og ventet på bussen. OG når man synger, danser og smiler om hverandre mens man spaserer avgårde. Herregud... jeg må ha sett ut som en idiot - eller som om jeg tilhører i en musikal.

Det skader heller ikke å komme hjem til en kjæreste som drar meg med ut på en spasertur og får lovnader om deilig middag i kveld. Ypperlig.



LYKKE! 


Er du lykkelig?

Ingen kommentarer: