fredag 9. mars 2012

Svært effektiv formiddag!

God formiddag!

Siden jeg har arbeidshelg nå - med tre seinvakter på rappen, var det deilig å sove til kl 8.45 i dag. Våknet av en telefon, og etter det hoppet jeg i treningsklærne og dro til Domus Athletica. I dag har jeg trent styrke i litt over en time. Klarte å presse meg selv til jeg ble skikkelig uvel. PT-Preben hadde vært stolt!

Nå har jeg mekket litt vanlijepannacotta som jeg fikk smake i forrige uke av Anja. Den var så deilig, at jeg bestemte meg for å lage det til kveldskos. Så nå står det i kjøleksapet og stivner litt!

På vei hjem fra trening fikk jeg en spennende telefon, men vil ikke si for mye om det enda!!

Nå skal jeg jobbe litt som praksislærer forran pc`en og suse til Ahus! Har faktisk min siste arbeidshelg der nå i min faste stilling - fra nå av er det kun ekstravakter. HURRA!:D


1 kommentar:

jannike sa...

flink du e :D

og over til innlegget nedanfor: eg sjønna at du blir lykkelig av akkurat det! all grunn til å være fornøgd og eg unne deg det so sinnsjukt!

riktig so god helg Amalie- tross arbeidshelg! :)