tirsdag 20. mars 2012

ang. meg selv.

Beklager for lite blogging. Forrige uke hadde jeg en fantastisk kveld med samling av noen gode mennesker fra Afrika. Fredag- søndag var det kvalitetstid med godjentene mine Lisa og Anja. Jeg har spilt singstar, hatt det morro og delt mange gode øyeblikk.

Jeg sliter også med motivasjon for masteroppgaven - og møter mange dilemma og jobbmuligheter. Jeg elsker jobben jeg har nå som praksislærer, men har nå en unik mulighet, som kanskje ikke dukker opp igjen på en stund. Jeg elsker mulighetene - men det gjør det også vanskelig.

Fikk også en solid baksmell på skatten. Derimot vesentlig mindre enn jeg hadde forventa. Samt er jeg syk. Derfor litt synd i meg - pitte litt.

Satser på en annen og bedre bloggoppdatering når jeg er litt bedre i formen!

have a nice night!:)

1 kommentar:

Anonym sa...

hei vennen.

klart det er synd i deg når du er syk, OG i tillegg får baksmell på skatten.

Motivasjonen til masteroppg, kommer nok tilbake, du må bare tenke positivt, det er best å bli ferdig med det.

Veldig, veldig glad i deg.

mamma