mandag 12. mars 2012

En fin dag i bogstadveien!

En helt utrolig nydelig dag. Solen skinner, mennesker smiler og det lukter vår! Jeg har fri i dag, og det var virkelig godt med en dag som jeg har hatt frem til nå. Stod opp klokken 9 - utvilt. Kjente at solstrålene skinte på meg når jeg gikk i stua. Kastet på meg klærne og gikk ut av døra. Har gått i bogstadveien. Kjøpt et par småting jeg virkelig hadde behov for. Alt innenfor det jeg har lov å kjøpe med tanke på shoppeveddemålet mitt med Thomas. Jeg har sittet på en benk, sett på menneskene og hørt på deilig musikk.

Jeg har også lagd noe deilig noe som står i kjøleskapet nå og gjør seg ekstra deilig. Jeg får besøk førstkommende torsdag, og tror jeg kanskje skal servere til de også. Men er ikke helt sikker enda..

Litt bilder: 

 Det er faktisk vårlig ute! 


Jeg syns trikken er sjarmerende!  


 Mine kjøp: 


 En dekkstift fra Isadora


Jeg elsker duften av vanilje - iallefall visst den er mild. Og det er denne - og denne flasken er liten og passer fint i væska. mm mmm!

 En kjempemini body butter


Mineralpudder. Jeg har ikke hatt sminket ansikt på et par dager - så dette blir bra! 




Jordbær 






1 kommentar:

jannike sa...

For ein deilig dag då :D d ser ut til å bli nok ein deilig dag idag ;)