mandag 5. mars 2012

bare viss vass

I dag var første møte med den første gjengen med sykepleiestudenter jeg skal ha i praksis. OG DET VAR KJEMPEGØY! Koste meg virkelig de timene. Nå gleder jeg meg til å fortsette videre, og til å møte de andre studentene iløpet av den kommende uken.

Etter dette klarte jeg å gå meg vill til grunerløkka! Og jeg har aldri vært der (ja...pinlig), så nøt jeg været en stund før jeg dro hjem for å sove litt.

...og til min store nesten forskrekkelse! Jeg har trent i dag - ZUMBA. Det var på tide! Det var utrolig deilig! Enda hyggeligere var det jo selvsagt at Mariann var med meg. Nå skal jeg booke en trenigstime til onsdag, slik at det blir vanskeligere å skulke!

Jannike - takk for tipset om treningskamerat. Hadde ikke Mariann skulle vært med hadde jeg aldri kommet meg avgårde!

Nå skal jeg prøve å få sovet litt.

Natta

2 kommentarer:

Mariann sa...

Det var kjempeartig! Men du skulle jo lånt ett av de fine bildene og lagt de til på innlegget :p hø hø hø :D Æ bli med igjen! :D

jannike sa...

sooo flink du e, Amalie :D :D :D
ja, treningskompis e viktig ;) du veit d e treningsrom på ahus også? må gjerne gje ein lyd om du v trene eingong ;)