tirsdag 3. mai 2011

Ærlighetsekornet - Pierre!

I dag har jeg opplevd noen småflaut. Jeg har som kjent for mange hatt eller har flyskrekk. Da jeg gikk på flyskrekkurs lærte jeg "si i fra når du går ombord" 

Jeg og Carolina gikk inni flyet, der stod det en høy mann i sånn flymanndress. "Hei, jeg har eller har hatt flyskrekk, men har gått på kurs bare så du vet det" 

Johnny (kaller vi han): Næmmen æ og du snakka jo likedan dialekt, vi kan jo tolke hverandres kroppspråk
Amalie: Ehhe hhheh hehehe jojo
Johnny: Næmmen, du skal få nåkka av mæ, se her, ja ser her : ET ÆRLIGHETSEKORN
Amalie: hahahaha hahaha
Johnny: Og en klem til mæ
Amalie klemmer mannen og går rød til setet.

Men fikk iallefall noe annet å tenke på. 




3 kommentarer:

Anonym sa...

Ka i faaaaan....

Mariann sa...

hahahah, hærlig! Fantastisk!

Æ har btw skilpaddenavn; Skilla

Fordi, sia vi allerede har en Mongo burde vi jo også ha en som har skills, altså Skilla. Evt Skilly, som høres mye finere ut!

Dette kom æ på mens æ trente i går... *host*

Eline sa...

Jeg må le! :=) Morsomt da!