fredag 13. mai 2011

Dagens lavkarbomiddag; biff med brie! .. og litt diverse shitpreik.

Middagen i dag ble enkel fordi formen er for redusert til å lage kompliserte saker, men den var fantastisk god: Jeg freste en deilig pepperbiff i panna, sammen med litt bacon. Når biffen var så og si ferdig la jeg på to skiver med brie og lot det smelte litt. Ved siden av hadde jeg en deilig salat med ruccola, tomat og avokado og strødde det sprøstekte baconet over. NAM. 



Ellers; beklager for lite blogging - men formen har ikke vært helt bra. Jeg plages med gallesteiner som mildt sagt kan gjøre jævli vondt. Har feber i tillegg og er ikke i form, har nærmest vært til legen annenhver dag for å se hvordan infeksjonsprøvene utvikler seg. Skal på ultralyd av magen og galleveiene på mandag, så får man ta det deretter. Samtidig med å være syk prøver jeg å skrive en studieoppgave som er prosjektplanen til masteroppgaven. Med andre ord ikke enkelt. Savner faktisk det å gå på jobb også, å være "pasient" selv er igrunn en rolle jeg ikke liker.





Ellers begynner jeg å glede meg til en ny ting; jeg skal nemlig til Riga i juni sammen med min kjære lillesøster Maria: 


Hun er definitivt noe av det nydeligste i verden <3 
Vi skal på hotell midt i gamlebyen, vi skal gå på forskjellige museum, gå på spa og shoppe litt! Endelig en tur for søstrene Nilsen! 


1 kommentar:

jannike sa...

der kom du ja! EG HAR SAKNA DEG!
middagen såg veldi deilig ut og gu for eit VAKKERT bilde av deg :D