mandag 23. mai 2011

Eksamensmodus



Joggebokse - CHECK
Snacks - CHECK
Lunch/middag for noen dager - CHECK
En haug med litteratur - CHECK
Pepsi max på boks - CHECK
Motivasjon - CHECK


Ja - tror jeg har det som skal til for å bli ferdig med denne eksamen. Det er så innmari sprøtt å tenke på at når denne er levert på fredag kl 10.00 så har jeg SOMMERFERIE fra SKOLEN frem til september! Jeg bør og kommer nok kanskje til å lese litt litteratur for å dykke litt inn i temaet med tanke på masteroppgaven, men på fredag er jeg faktisk FERDIG med 50% av masterstudiet. Da har jeg bare et år igjen - det er motivasjon. En annen motivasjon er at på fredag skal jeg ut med tre andre flotte masterstudentjenter, vi skal selvsagt feire.

I går lagde jeg deilige kokkoslapper, stay tuned!



Klar, ferdig - SKRIV!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei h.....

tenk hvor fort tiden går.

du er superflink.

mamma

Anonym sa...

Tommelen opp!

Amalie sa...

hehe jo takk mamma;)