torsdag 19. mai 2011

Oppdatering

Jeg har hatt noen harde dager. Jeg og Carolina møttes her en kveld og koste oss litt med god mat etterfulgt av flittig oppgavejobbing, samme kveld kræsja macen, og jeg ringte support og fikk høre "ouch - den høres dau ut". Så dro jeg å fikk sjekka macen - hardisken var røket. Og dette tre dager før alle studieoppgavene skulle leveres. Oppgave 1-4 hadde jeg på mail, men den siste var jo så fersk at så langt var jeg ikke kommet rett å slett. Så 17 mai var jeg først på dagvakt, etterfulgt av nærmere 8 timer forran datamaskinen på jobb og gjorde oppgave 5 fra scratch, sendte den inn på veiledning og fikk gode tilbakemeldinger. Heldigvis. Nå har jeg kjøpt meg ny mac, en macbook pro, den er nydelig. Jeg har faktisk fått redda veldig mye av bildene mine og dokumentene, så takk gud for det!

Tenkte å legge ut en oppskrift på en fantastisk kake jeg lagde på mandag var det vel kanskje. mm mmm! 

Ingen kommentarer: