tirsdag 24. mai 2011

Outfit!


"Litt enkel, men sitter bare her og har eksamen i vitenskasteori, etikk og forskningsmetode"

HAHAHAHAH! jeg holdt på å falle av stolen da jeg leste innlegget hvor bloggeren fotballfrue hadde postet et innlegg med et outfit, som for min del ser ut som hun skal på byen (så pynta faktisk), men hun mente det var enkelt, hadde tross alt bare vært hjemme og tørka opp oppkast fra hunden sin. Jeg leser bloggen hennes, syns det er god hjernedød underholdning. Hadde jeg hatt bunaden min skulle jeg gjerne tatt på den for å være litt enkel.

GØY har man det under eksamen. Se Mariann sitt bidrag her

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha fantastisk! Eg og reagerte på d innlegget, ho va jo festkledd og sminka!!! Gala kjæring;););) Jannike

Mariann sa...

eheheh, lekkert :D

Charlotte sa...

Lurer på hvordan hun ser på min litt enkle syk/pusse opp/gravid outfit fra hm med flekker (noen permanente og kanskje litt tannkrem :P)...

Er innom bloggen hennes innimellom for å se på lavkarboen men kjenner eg blir en smule provosert over diverse, blandt annet størrelse (og dyrkingen av den) og innslag av usunt forbilde.. Men men, men så sitter eg nå her i joggedressen min da :P

Suz sa...

Hehehehehehe, æ flira :D

Amalie sa...

hehehe hærlige kommentarer jenter!