onsdag 1. september 2010

These shoes are made for walking!



... and thats just what i do.. kanon sang, men uansett..

Sjekk mitt kupp da! Koster egentlig 399, men siden DinSko hadde satt de under skiltet til 299 fikk jeg de for nettopp det! Jeg har prøvd og siklet litt etter disse noen ganger, for man trenger jo et alternativ til støvelettene ikke sant? Sweet!

Jeg har også gjort et annet kupp i dag! Min store koffert står jo i den andre hybelen som enda er under behandling av de jævla veggdyrene. Så jeg måtte ha en ny, og jeg ville ha en liten, ikke det monstret jeg allerede har. Så jeg fant et pitteliten koffert. Passer perfekt til sånne småturer hvor man ikke trenger en monsterkoffert. Det er ganske praktisk på den måten at jeg ikke kan pakke med meg all driten jeg sikkert ville fått med. Jeg fant hærligheten på Clas Ohlson til 199 kr, kupp! Rett å slett et kupp!

Ellers trives jeg stort på studiet, og noe annet nytt er at jeg så Blomster-Finn i dag! HOHO!


1 kommentar:

jannike sa...

ååå herlighet so sjukt lekre sko! og JA, ein trenge haustsko som er eit alternativ til støvlettane, eg elskar mine nye frå økonomisko:P

ps: back in oslo!;)