onsdag 8. september 2010

sick bastard

Hei igjen kjære blogg. Sorry for at jeg har vært borte så lenge. I helgen har jeg vært på Navnefest til lille Leo - sønnen til den ene bestevenninnen min. Jeg og Anja bodde på hotell, koste oss veldig, var ute av ketose og spiste så mye shit man sikkert kan klare å presse ned på så kort tid. På nippet til imponerende.

I går koste jeg med mamma, maria og oddvar, og nå nyter jeg de siste dagene her oppe med mannebeinet. En ulempe er at jeg er syk. Pokker heller! Passer dårlig.

Kommer sterkere tilbake.

Amalie

1 kommentar:

Anonym sa...

Heija Amalie ! Du blei kjempefin på håret! æ driv også å spara til langt hår og e det en ting æ har lært av frisøren min, så e det at jo oftere du klipp bort de slitte spissan jo kortere tid tar det for håret å voks ut! det høres merkelig ut, men det e for at jo lengre du venta jo mer slitt bli håret å da må du klipp enda mer enn du egentlig hadde trengt (hvis du klipp det oftere) :) å forresten, du ser helt fantastisk ut :D Klem fra Marthe (AF3P) ;)

btw. e anonym for æ huska ikke google-kontoopplysningan mine :P