lørdag 18. september 2010

Hva gjør du for å holde motivasjonen?


Jeg gjør dette med viten og vilje! I går var jeg på fylla, og hva har man lyst til dagen derpå? Jo spise junk! Møtte Anja og Kristian på Egon, spiste god mat og koste oss, men lysten på noe massivt søtt var et faktum. Jeg følte jeg kunne gjøre alt for et hav med karbohydrater. Jeg møtte gjøre noe drastisk. Så jeg dro ræva mi til Oslo City, der prøvde jeg masse klær som jeg engang har lyst å passe! Å se hvor "langt" en jeans noen str mindre har ganske god effekt! Ikke særlig hærlig å ha en bukse på knærne! Jeg prøvde også noen for trange gensere osv. Det som var utfallet var at jeg kjøpte meg en joggebukse og forlot butikkene med stor motivasjon.

Jeg dro på Meny å kjøpte atkins sjokolader og litt mat til kvelden. Hurra! Hva gjør du for å holde på motivasjonen?

1 kommentar:

jannike sa...

det er AKKURAT slike ting som er min motivasjon også;)