torsdag 23. september 2010

Thai salat på the Broker! MmM!

I dag har jegg hatt en fantastisk deilig dag. Jeg startet dagen med å aldri stå opp. Eller jeg stod opp tilslutt - kl 15.00! Da hadde jeg lagt å lest i en fantastisk bok: Spis - Elsk - Lev. Den anbefales på det sterkeste. Etter litt vasking fant jeg ut at det var på tide å få litt frisk luft. Kastet håret bakover og tok en tur i Bogstadveien. Siden jeg kun hadde spist en Atkins sjokolade på sengen (FY) så gikk jeg innom Ark å kjøpte en ny bok - Idas dans og gikk til The Broker. Kjøpte den deiligste salatan jeg noen gang har spist. Thai salat: Marinert svinefilet med en deilig blandet salat med litt mandler på. Fantastisk. Den serveres med Mango, men pga karbohydratene måtte de pent utebli fra frk.Amalie`s salat. Denne salaten er så god at jeg har nesten ikke ord. Begynte også så smått på boken, og når tårene nesten kom innså jeg at det var på tid å ta turen hjemover og fortsette lesingen og tutingen der. 

Men igjen. Dra på The Broker og spis en sinnsykt hærlig salat! 





Fantastisk dag.