mandag 20. september 2010

Dette har gjort min dag til fantastisk:


Har i dag fått gjort en hel del av gruppeoppgaven på skolen i dag! GO TEAM! Jeg fikk SMS om at pakken min fra Almea.no hadde ankommet som inneholdt 20 Atkinssjokolader! mm mmm! Jeg har også kjøpt meg iPhone 4! Jeg har fått nytt nummer, så obs obs.

Dette er litt pinlig, siden jeg lovet på tro og ære til mamma at jeg skulle være flinkere å spare penger. Men når du har en iPhone som lager lyder når man snakker i telefonen, som ikke kan slåes av, som har en heftig sprekk bak i dekselet osv, så blir man keen på en ny. Pluss at det er jo en iPhone 4! Flaks at jeg kjøpte den i dag, de hadde visst nærmest blitt revet ut av butikken!

Heldige meg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

*skuffet* pengesparinga di går i dass, og du har glemt ALLE tips!

Anonym sa...

Telefonen ble revet ut av butikken, som Aplefan kan jeg triksene, det er få tilgjengelige telefoner etc.

Anonym sa...

Godt kjøp!

Kamilla sa...

Fornøyd med iphone4? Syns du den e betre enn den du hadde før?
Håpar alt står bra til der borte i aust!
Kjekt å lese på bloggen din korleis det går :O)