tirsdag 14. september 2010

Dagens kjøp!

Hei igjen. Sorry for laber blogging. Har fått litt pes for det av noen kjente og kjære. Her kommer en liten og kort oppdatering.

Jeg flytta på fredag tilbake til hybelen min etter den var blitt friskmeldt. Den ble derimot sykemeldt igjen etter jeg fikk flere veggdyrstikk og så flere dyr med mitt blotte øye. Dette resulterte i en helg hos Anja og nå en ny omgang med midlertidlig hybel og en stor runde med kokvasking av klær. Mye arbeid, men får alt dekket av eiendomsavdelingen. De er en enorm støtte og hjelp i dette her.

Jeg digger også studiet. Er nå i gang med smerte og smertelindringskurs - og det er bare så fantastisk interressant. Jeg har daglige aha opplevelser! Jeg koser meg faktisk veldig i Oslo, selv om jeg har fått mildt sagt en humpete start her. Var nylig en tur nordpå hos mannebeinet. Fikk være en dag sammen med familien. Og bildet ovenfor tok min syster Maria når vi satt å slappa av på Fauske. GOD jeg savner vesnet.

Jeg fikk stipend i dag, og det endte opp med hemningsløs shopping. Trengte at kroppen satte igang produksjon av endorfiner som gjør oss glad! Klarte sikkert å produsere masse kroppslig morfin også, for jeg føler faktisk en enorm lykkefølelse av shopping. Dagens kjøp:



Knesokker med kjempekjempesøt detalj! 99 kr på BikBok


En hals + singlet fra BikBok


Ytterjakke fra H&M! Til en latterlig billig penge: 299! Den varmer altså!


Klassikeren..


10 pk sokker + tights!


Lang og litt tjukk tunika fra Cubus!


Hærlig tunika fra cubus i skjortestoff!


Og en lekker tights fra Gina Tricot. Kjøpte også litt undertøy, men det kommer nok ikke her!

Greie kjøp sant?

3 kommentarer:

Mariann sa...

Ouh, jeg må nok en tur på cubus :) fine ting :)

Amalie sa...

Kanskje vi skal dra sammen da?;) Kan alltids ta en tur tilbake!;)

jannike sa...

ENDELIG var du tilbake, Amalie:)
har sakna blogginga di,m men bra du har kost deg nordpå!;)
ååå herlighet for eit sjuuuukt vakkert bilete:D

lekre kjøp var det også, eg blir også veldig gla av å shoppe:P hehe:)