torsdag 22. oktober 2009

Mera nam Amalie hai!

Dette blir et kjappt innlegg, for det er virkelig leggetid for min del. Vi har hatt problemer med datamaskinen, men naa har vi lant et tastatur som funker litt iallefall. Ting her i India gaar bare braa. Vi laerer mye og ser mye. Vaert med paa fodsler, noe som har gjort at jeg har faatt en helt annen respekt for kvinner som foder, saa klapp paa skulderen til de! WELL DONE sier bare jeg. Har vaert med paa fodsler hvor barnet ikke har graatt naar det kommer ut, noe som har vaert svart tungt til tider. En sykt ubehagelig folelse aa vaere i det rommet da. Ellers moter vi mange pasienter med mye livsgelde til tross for en vanskelig hverdag.

Ellers koser jeg mg sammen med mine fantastiske medstudenter og mennesker som arbeider her paa sentret. Dagene gaar kjempeforte og for jeg vet ordet av det er jeg i Norge igjen. Tenker masse p[ dere hjemme.


Ingen kommentarer: